[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форума · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 14
  • 15
  • »
Студентське життя (описуєм)
SiveRДата: Вівторок, 02.09.2008, 14:33 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1166
Репутація: 40
Статус: Offline
Перший день взагалі СУПЕР! Була 1 пара, але перші 2 нас вчили що треба робити, а що ні в активому залі. Пара була англійська. Розповідали про себе. У мене досить розумна група і класний староста. Я РАДИЙ ЩО Я СТУДЕНТ!!! УРЯ! happy

Другий день теж курто. Рано вставати правда, але ця біганина з корпуса в корпуса мені так подобається happy Група класна, правда, ще досить скована, але скоро все буде гуд. Було 3 пари. Анатомії це ппц. Стільки зубрити.... Знати кожну кісточку в тілі людини і її будову не тільки на українській мові, але й на латинській wacko . З латинської класний вчитель. Багато вимагає, але він норм чел молодий і казав, що якщо будуть якість проблеми щоб звертались класно пояснюю і чітко ставить завдання. ФІЗКУЛЬТУРА КЛАС! стільки РІЗНИХ гуртків.
Записався на гурток плавання. УРЯ!!!!! happy Зараз зубрю анатомію! Я ТАКОГО НАВЧАННЯ ТІЛЬКИ Й ЧЕКАВ!!! happy happy

Ділимося своїми враженнями! happy


 
VettghernДата: Вівторок, 02.09.2008, 16:02 | Повідомлення # 2
Гуру
Група: Адміністратори
Повідомлень: 2239
Репутація: 43
Статус: Offline
Ти мене випередив на дві години я теж хотів таку тему створити...


 
VettghernДата: Вівторок, 02.09.2008, 16:13 | Повідомлення # 3
Гуру
Група: Адміністратори
Повідомлень: 2239
Репутація: 43
Статус: Offline